مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-03اقتصادي

کاهش 76 درصدی وقوع حریق در جنگل های گیلان طی امسال


مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از کاهش 55 درصدی تعداد فقره وقوع حریق در سطح اراضی جنگلی استان در مدت هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: شاهد کاهش 76 درصدی در مساحت حریق هستیم.

- میرحامد اختری در گفت وگو با ایسنا، از کاهش وقوع حریق در سطح عرصه های منابع طبیعی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در هفت ماهه نخست سال گذشته در 140 هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی استان حریق به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه امسال کلیه حریق ها را در نطفه خفه کردیم، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 فقره حریق به مساحت 29 هکتار به وقوع پیوسته که کاهش 76 درصدی در مساحت حریق را نشان می دهد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، همچنین از کاهش 55 درصدی تعداد فقره وقوع حریق در سطح اراضی جنگلی استان در مدت مذکور خبر داد و بیان کرد: 100 تیم از نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و 200 تیم همیار طبیعت پنج نفره در سطح استان آمادگی دارند که هرگونه آتش سوزی را اطفا کنند.

اختری، نصب دوربین های حفاظت حریق جهت هوشمندسازی اراضی ملی را مستلزم تخصیص اعتبار لازم دانست و گفت: در آینده نزدیک شاهد فعال سازی این دوربین ها که هر یک شعاع 40 کیلومتری را پوشش می دهند، در استان گیلان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 76 درصدی وقوع حریق در جنگل های گیلان طی امسال

کاهش 76 درصدی وقوع حریق در جنگل های گیلان طی امسال